zaterdag 12 april 2014

Het ei en de hippie

Vandaag werd ik om zeven uur wakker met kouwe voeten. De thermometer gaf drie graden aan.
De klassieke muziek uit mijn  mobiel vermengde zich met vogelgekwetter. Zou het Thomas lukken om  op tijd  uit zijn bed te komen om met Cor, de organisator van deze happening, me terug rijden?
Ik hoor de auto van Cor starten.
Gisteren een interessant gesprek gevoerd met een Russin van middelbare leeftijd. Net als ik dus. Gepassioneerd hield ze een verhaal over het gelijk van Poetin. het verkeerde beeld wat het westen heeft van Rusland. De frustratie droop ervan af. Volgens haar vinden wij de Russen domme boeren, agressief . Vrede daar gaat het om, dat moet het doel zijn. Brengt Poetin de vrede dichterbij?
Of ik een hippie was en of ik altijd in die caravan woonde.....
Straks verder jongeren presenteren nu de gemeenschappelijke kunst werken. Het dag programma is gestart van zaterdag 12 April

April 12th 2014, Saturday. Getting acquainted .
10:00 Icebreaking games conducted by Tetiana Zavorotnia and Aletta Taekema. Pairwise interview and introducing one another.
Activities in the vicinity of Wijk aan Zee.
Alternative in case of bad weather: Cafe de Zon (the Sun) or Mezennest

19:00 National evening Ukraine. 21:00 Echo and outlook. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten