dinsdag 15 april 2014

Het is beter om te zwijgen

Weer een avond met dans. Het was de avond voor de Poolse mensen. Zonder drank dronken worden op balkan beats. Eindelijk kwamen de jongeren uit Polen los en lieten iets van hunzelf zien.  Jammer dat de meeste Nederlandse  jongeren er niet bij willen zijn zegt Thomas. Ze staan buiten in de koude. Ik ga naar ze toe. Het ene meisje zegt:"het zijn mijn types niet". De ander was te moe en was aan het telefoneren in een klein verborgen hoekje om tot zichzelf te komen. Wat de rede ook mogen zijn. ze waren er niet!


Waarom gaan de jongeren uit Oekraïne en Rusland zo makkelijk om met ouderen? iedereen wordt betrokken het feest! Er lijkt geen kloof.

Maar de gasten uit oekraine zwijgen over de situatie in hun land omdat ze beseffen dat er onoverbrugbare meningsverschillen zijn met gasten uit rusland. Ze willen de sfeer goed houden. Ik vind het knap! Ik zou dit niet kunnen.

1 opmerking:

  1. Interessant allemaal.

    Ik ben echt benieuwt hoe het verder zal gaan. Leuk om dit allemaal zo mooi te kunnen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen